JOM EXAM JAP...!!!

WAT DU U TINK ABOUT MY BLOG..??
 GEMPAK LAR
 CUTE LAR
 OK LAR
 BOLEH LAR
 BOLEH BLA
  
pollcode.com free polls 

ade owg tgh skodeng tuhh..!!


Friday 3 February 2012

<..FEELING's HEART..>

Assalamualaikum…Salam 1 Malaysia n salam 1 blogger…hex3…boleyh kewp gitu…
Wak olop boleyh r owp3..??
Pe habaq kowg2 semue…chat x…yew larh,nim kan musim owing demam larh,pape jewp larh…
Klu x chat,cepat2 makan ubat yew…
Hurm,,ari nim kan ena nx kongsi masalah cket yg terbuku di hati nim…oke,kan ari 2 ena ade update blog nim yg sal nx pndh skul 2…yg mnew..??alaa,,ade kan,,.yg 2 oww…cdeyh glew r weyh…axpew aku xleyh nx pndah erw…aku dah x tahan r nx skulk at situ…asyik tngok ndew sme jewp…kan3..??
Aku nx r gak wsew suasane kat skul bwu..paka jilbab kcik..hax3..hok nim x thn kli nim..nmpk nyew x mrse larh aku nx paka jlbab kcik,kan3..??
Aku plix rh ngan parents aku nim..klu x dapat tawaran skul laen yew g wak rayuan..nim depan2 mate sapa surat dri skul sbp..mentah2 g tolak…wnew macam larh yew yang nx  g blajow…huh…marah nim..
Tp xpew lah,may bade hikmah d sebalik smue nim kan…tapi g2 r,,sakit aty lar aku duk skul 2..bukan pe..aku dah x sanggop r nx tgok mke yew kat skul 2..aty aku nim slalu jew menangis dan meraung…tambah2 lagi,terpakse tgok kemesraan diorang…sape yg x skit aty doe..??
Xpew rhh…mapuh yew rhh…aku doa r kebahagiaan diowng derdue…amin..!!
Single is better than couple,right..??
Ambk rh pantun nim ena tuju khas uat die 2 owg..
Ikan start ngan capital I,
Dalam akuarium aku bele,
Capital s dan capital I,
Semoge kekal pah ble2..
Hax3…xaue nde kli pantun aku reke…p bia r…Ya Allah,kau temukanlah aku dengan lelaki yg sebaik-baik mungkin untuk membimbing aku ke jalan yg di redhoi oleh mu..amin3…!!
Jiwang larh pulop…hax3..k lah…10z a lot buddy coz sudi dengar luahan aty ena nim…leg ease…huargh,k lah,dah ngantuk rhh,,gud.9 anje2 n ayunk2 semue….mmmuuaaahhh…!!!
Salam 1 blogger…!!

terime kaseh kerane sudi membace :))

No comments:

Post a Comment

ellowz..
kasi komen larh cket...u think u perfect..??think about it again..